expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 5 listopada 2015

Liebster Blog Award!

Kilka dni temu zostałam nominowana przez Joannę - autorkę bloga Co robi mama. do Liebster Blog Award. Dziękuję serdecznie, za to wyróżnienie o którym wcześniej nawet nie słyszałam. Cieszę się, że zostałam zauważona, bo to chyba oznacza, że ktoś to jednak czyta ;)

Dla tych, którzy tak jak ja nie słyszeli o tym wcześniej, krótkie wyjaśnienie (skopiowane od nominującej) :
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
 Także tego... Czas na odpowiedzi :)

1. Co pchnęło Cię do założenia bloga i napisania pierwszego posta?

Pierwszy post napisałam pod wpływem impulsu, co widać po dłuuuugiej przerwie między pierwszym postem a kolejnym... Jest to mój pierwszy blog, nie mam doświadczenia ale lubię pisać. Wiele osób mówiło mi, że umiem zrobić coś z niczego i oszczędzić na wszystkim więc uznałam, że się tym podzielę :)

2. Jaka jest Twoja ulubiona bajkowa postać – odpowiedź uzasadnij.

Wszelkiej maści zołzy i złe królowe - dzięki nim wiem, jaka być nie chce i próbuję pozbyć się cech, które mnie do nich upodabniają...

3. Kawa czy herbata?

Ponad wszystko KAWA!!!

4. Twoja piosenka „kotwica” czyli taka, która kiedy ją usłyszy powoduje gęsią skórkę i przywołuje natychmiast jakieś wspomnienie to?

Wspomnień raczej nie przywołuje żadnych ale dreszcze wywołuje za każdym razem :)



5. Co wg Ciebie najtrudniejsze jest w blogowaniu

Przekonanie samego siebie, że ktoś czyta Twoje posty ;)

6. Jakie miałaś marzenie w dzieciństwie?

Szybko dorosnąć i być niezależną.

7. Jedno miasto, w którym chciałabyś zamieszkać na stałe i dlaczego?

Gdańsk - nie umiem wyjaśnić dlaczego... Ma w sobie taki klimat, który mi odpowiada i coś mnie tam ciągnie.

8. W codzienności nie mogłabym obyć się bez...

Kawy i moich dzieci. 

9. Co sprawia, że uśmiechasz się do siebie?

Gdy uświadamiam sobie jaką jestem szczęściarą :)

10. Potrawa jakiej nie lubiłaś w dzieciństwie, a teraz z przyjemnością zajadasz?

Smażona ryba.

11. Twój ulubiony cytat, sentencja.

"Umiera się wyłącznie za to, dla czego warto żyć"
Barbara Rosiek Pamiętnik narkomanki


Blogi, które nominuję:


Moje pytania do Was:

  1. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
  2. Co zabrałabyś na bezludną wyspę?
  3. Ulubiona potrawa...
  4. Wymarzona podróż?
  5. Twój największy sukces?
  6. Ulubiony cytat.
  7. Czy jest coś, co zawdzięczasz blogowaniu?
  8. Adidasy czy obcasy?
  9. Co porabiasz poza pisaniem bloga?
  10. Co ważniejsze: rodzina czy kariera?
  11. Szczęście to dla Ciebie...?



Brak komentarzy: