expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 23 września 2015

Kampania Streetcom i Perlux

Jednym z moich sposobów na oszczędzanie a jednocześnie bycie o krok przed innymi jest testowanie produktów. Zostałam Ekspertem Streetcom dlatego, że mam możliwość korzystania z nowości jak tylko pojawiają się na rynku a poza tym uwielbiam eksperymentować i plotkować o tychże nowościach.


Tak właśnie prezentuje się Paczka Ambasadora od Streetcom. Świetna sprawa - polecam każdemu, kto ma odrobinę czasu, by wypełniać ankiety i kilku znajomych bliższych lub dalszych, którzy razem z nim będą radośnie testować i dzielić się wrażeniami o produktach. Obecna kampania dotyczy pereł piorących Perlux. Przyznaję się, że nigdy ich nie używałam i zamierzam im zrobić bardzo dokładny test :) Podobają mi się jak na razie ze względu na wygodę - wrzucasz perełkę do pralki, przykrywasz praniem i już! Żadnego dozowania, dolewania płynów, rozsypywania proszku po całej łazience - no po prostu genialne! Ale dość zachwytów... nie wiadomo czy skuteczne te perłowe cuda ale to właśnie będziemy testować ;)


Jeśli chcesz zostać Ekspertem Streetcom i jak ja testować produkty - zapraszam:

Brak komentarzy: