expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 20 kwietnia 2016

Jestem kimś wyjątkowym - testowanie Werther's Original Creamy Filling!

Staram się znów regularnie zamieszczać posty więc dziś relacja z testowania cukierków Werther's Original Creamy Filling. Testuję je dzięki Rekomenduj.To




Taką paczkę cukierasów otrzymałam do testowania i rozdawania :)



Szczerze to nie wiem jak zacząć ten post, ponieważ cukierki Werther's zawsze kojarzą mi się z jedną reklamą o tym jak dziadek dał wnuczkowi cukierek Werther's Original i ze stwierdzeniem wnuczka: "Poczułem się wtedy jak ktoś zupełnie wyjątkowy..." Może to śmieszne ale przez lata ciągle pamiętam tą reklamę i te słowa.



I tak jak pomarańcze kojarzą mi się ze Świętami tak cukierki Werther's Original zawsze kojarzą mi się z dziadkiem (może to trochę przez reklamę).

Każdy z nas miał w dzieciństwie kogoś, dzięki komu czuł się wyjątkowo. Dla mnie tym kimś był mój dziadek, który miał mnóstwo cierpliwości, by takie beztalencie jak ja nauczyć jeździć na rowerze... Zawsze znalazł czas i siłę, żeby zagrać w piłkę, nauczył mnie wbijać gwoździe i razem zbijaliśmy z deseczek mebelki dla moich lalek. To on robił najlepsze na świecie odsmażane ziemniaki na kolację i pozwalał przygarnąć każdego znalezionego zwierzaka, chociaż wiedział, że później będzie musiał sam go doglądać. Nauczył mnie czytać i liczyć, opowiadał pasjonujące historie o wojnie... Wiem, że to dzięki niemu jestem tym, kim jestem! 






Werther's Original swoim smakiem pozwalają wrócić do chwil dzieciństwa... Swój smak zawdzięczają zawartości prawdziwego masła i świeżej śmietanki. Mleczno-karmelowy, słodki smak, kojarzy się z masą kajmakową robioną kiedyś własnoręcznie w domach... Był to jeden z cudowniejszych smaków, pamiętacie?




Teraz Werther's proponuje nam nowy wariant cukierków Creamy Filling. To one przypomną nam jeszcze bardziej kajmak z dzieciństwa, ponieważ pod twardą otoczką śmietankowego karmelka kryje się cudowne gęste, kremowe karmelowe nadzienie. Lepiej się tego nie dało wymyślić. Według mnie Werther's Original Creamy Filling są idealne!



W czasie kampanii cukierki towarzyszyły nam niemal wszędzie! Ale każdy moment i miejsce jest dobre na słodką chwilę zapomnienia i ucieczkę od zmartwień dnia codziennego :)





Zapraszam Was na słodkie wspomnienia do Świata Karmelu z  Przewodnikiem po świecie karmelu




Jeśli Wy macie kogoś, kto jest dla Was wyjątkowy, powiedzcie mu o tym (możecie to wyrazić cukierkami Werther's Original) lub pokażcie biorąc udział w KONKURSIE :)


Pamiętasz dawne czasy? Długie godziny na podwórku spędzane z innymi dzieciakami.Letnie wyprawy do dziadków. Pierwszy rower. Kanapki jedzone nad rzeką. Werther's Original po obiedzie.




To było coś! Twoje dzieciństwo było wyjątkowe, bo Ty jesteś wyjątkowy!
Do dziś nic się nie zmieniło, bo Ty nadal jesteś sobą, a nasze cukierki cały czas są pyszne. Spróbuj Werther’s Original Creamy Filling, które w nowy sposób przywołają Twoje wspomnienia z dzieciństwa.


Znajdź swoje ulubione zdjęcie z przeszłości i zrób współczesną wersję tego zdjęcia - im będzie bliższa oryginału, tym lepiej!


NAJBARDZIEJ KREATYWNE ZGŁOSZENIA NAGRODZIMY!KONKURS TRWA OD 4.04 DO 6.05.2016



Brak komentarzy: